De 9 spillere i semifinalen Borup-Ramløse

U15C-holdet videre i finalen

03-04-2016 21:33 |  Borup Idrætsforening, Badmintonafd. |  Allan Simonsen
U15C-holdet spillede den 2. april semifinale mod Ramløse i Ungdomsholdturneringen under Badminton Sjælland.
Med 4-2 gik Borup videre i finalen, der skal spilles mod Gørlev den 14. april i Taastrup Idrætscenter.

Tillykke til holdet, der i semifinalen var repræsenteret af Magnus Bjerg, Marcus Mundt, Oliver Søe Jensen, Frederik Kirchhoff Nørregaard og Lucas Grant.

U15C-holdet skal også på farten den 9.-10. april til holdturneringsfinalestævnet, Danmarks Bedste Ungdomshold (DBU) i Fredericia. 





 


Delete item?