Borup Skoles nye hal

Ekstra U11 træning i Skolehallen

03-11-2013 21:50 |  Borup Idrætsforening, Badmintonafd. |  Allan Simonsen
Der er mangel på spilletid i Boruphallen og Multihallen. Derfor tilbyder klubben nu badminton for U11-spillere, der gerne vil træne to gange om ugen, i Borup Skoles nye hal. Det foregår torsdage kl. 17-18 i lige uger fra og med uge 44, når hallen ikke benyttes til skolearrangementer. Skolehallen rummer tre badmintonbaner.

Torben Andersen står for træningen om torsdagen.





 


Delete item?