Kontingentnedsættelse for nuværende medlemmer

21-06-2021 19:31 |  Borup Idrætsforening, Badmintonafd. |  Allan Simonsen
Badmintonafdelingens generalforsamling den 9. juni godkendte bestyrelsens forslag om ekstraordinær nedsættelse af medlemskontingentet med 50% i sæson 2021/22 for medlemmer, der har betalt kontingent i den coronaramte sæson 2020/21.

Kontingentnedsættelsen er blevet mulig hjulpet af ekstra sponsorbonus fra OK og et mindre boldforbrug i første del af 2021 pga. nedlukningen. 

Badmintonafdelingens medlemsantal faldt med 28 i 2020 i forhold til 2019 og kontingentnedsættelsen skal medvirke til at fastholde medlemmer, så flere kommer i gang igen den kommende sæson oven på corona-pausen.

Du kan læse referatet af generalforsamlingen her.





 


Delete item?