Begynderturnering i Osted 23. marts

24-02-2025 18:23 |  Borup Idrætsforening, Badmintonafd. |  Allan Simonsen
Skal du med til sæsonens sidste begynderturnering i Osted den 23. marts❓ Ja, det skal du da. Begynderturneringen er for dig, som måske er helt ny i badminton, eller blot ikke har prøvet at spille turneringer eller holdkampe endnu. Det er super sjovt, og du kan læse mere omkring tilmelding her. Tilmeldingsfristen er den 6. marts⏰

Se også DGI's Facebook opslag





 


Delete item?