Flere virksomheder bruger DANISA DENMARK OPEN 2018 presented by VICTOR som platform for kundemøder og -oplevelser, der bidrager til at styrke båndet mellem virksomhed og kunde. – Vi håber, at den samlede oplevelse vil være med til at styrke vores kunders loyalitetsfølelse over for os, lyder det blandt andet fra Danisa-direktør Erik Bresling.
I forbindelse med DANISA DENMARK OPEN 2018 presented by VICTOR får Danisa nemlig kinesisk kundebesøg af nogle af virksomhedens loyale kunder.
Det fortæller direktør i Danish Speciality Foods ApS, Erik Bresling, som mener, at badmintoneventen er en oplagt platform til at vise, hvad virksomheden står for.
- Vi får besøg af nogle af vores loyale og gode kunder, som navnlig varetager salg af vores småkager i Kina. Dels skal de med på vores fabrik for at opleve, hvordan småkagerne bliver til, og dels så tager vi dem med til DANISA DENMARK OPEN presented by VICTOR, hvor de jo blandt andet kan opleve deres egne landsfæller i kamp mod de danske badmintonspillere, siger Erik Bresling.
Læs også: Giv jeres kunder unikke VIP-oplevelser med verdensklassebadminton.
Foruden at opleve spillet i hallen kommer Danisas gæster til at nyde godt af to kundemiddage i eventens VIP Lounge, der er tilknyttet turneringen i Odense.
Erik Bresling påpeger, at sigtet med kundebesøget blandt andet er at styrke forholdet mellem Danisa og virksomhedens trofaste kunder.
- I Kina er DANISA DENMARK OPEN presented by VICTOR ligesom herhjemme en kæmpe event. Jeg vil næsten vove at påstå, at den set med kinesiske briller er en større begivenhed end All England Open. Vi håber naturligvis, at den samlede oplevelse med besøg på vores fabrik og som tilskuere ved turneringen i Odense vil bidrage til at styrke vores kunders loyalitetsfølelse over for Danisa og det fokus, der går på at sælge og markedsføre vores småkager, siger han.
Læs også: Frivillige ved DANISA DENMARK OPEN presented by VICTOR styrker deres kompetencer.
Danisa er da heller ikke alene om at øjne de forretningsmæssige fordele, som kundebesøg under DANISA DENMARK OPEN presented by VICTOR kan afstedkomme.
Virksomheder som blandt andre Mille Food A/S og VICTOR Europe medbringer en række gæster til eventen, og olie- og energiselskabet Total har inviteret diverse kunder til blandt andet en VIP-brunch på finaledagen.
Det bliver første gang, at Totals danske selskab har kunder med til DANISA DENMARK OPEN presented by VICTOR, fortæller Marketing Manager ved Total Nordic, Anja Slot.
- Total-gruppen har en ambition om at vise engagement inden for flere globale sportsgrene, såsom motorsport, fodbold og badminton, og siden 2015 har Total-gruppen været involveret i badminton som officiel sponsor af BWF (Badminton World Federation, red), siger Anja Slot og tilføjer.
For Total er sigtet, tilsvarende Danisas, at knytte gode relationer til virksomhedens kunder.
- Vi vil gerne være med til at give vores kunder den her unikke bag-om-scenen-oplevelse, som de ellers ikke kan få. Og så håber vi selvfølgelig på, at en hel dag i selskab med vores kunder kan bidrage til at styrke relationen til hinanden, siger Anja Slot.
DANISA DENMARK OPEN 2018 presented by VICTOR begynder tirsdag i uge 42 og fortsætter frem til og med søndag.
Læs mere: Masser af efterårsferieunderhold til børn under DANISA DENMARK OPEN 2018 presented by VICTOR.