Tid: Onsdag den 21. marts kl 18:30 (der er spisning fra kl 18:00)
Sted: Stjernevej 1, 9200 Aalborg SV (Triton, Tumlesalen)
Forslag der ønskes behandlet på repræsentantskabsmødet skal være bestyrelsen i hænde senest 4 uger før mødet finder sted.
Eventuelle forslag påføres den specificerede dagsorden som vil være tilgængelig her senest 8 dage før mødet. Forslag der ikke er opført på dagsordenen kan ikke behandles med bindende beslutning.
Af hensyn til madbestilling vil vi gerne have en mail fra hver klub om hvor mange i kommer til spisning.
Forslag og deltagelse indsendes til anderspoulsen@live.dk
Venlig hilsen
DBF Nordjylland
Dagsorden
Klokken 18:30 Mødet åbnes ved formand for DBF Nordjylland Anders Poulsen
Årets ungdomsklub 2010/2011 afsløres
Årets ungsomsleder 2010/2011 afsløres
Årets Jørn Møller Jørgensen legat
Udviklingskonsulent Kirsten Leth har ordet
Orientering om "Fremtidens Badminton"
1.Godkendelse af stemmeberettigede repræsentanter.
2.Valg af dirigent.
3.Beretninger om kredsens virksomhed.
4.Forelæggelse af de reviderede regnskab til godkendelse.
5.Forelæggelse af budgetforslag til godkendelse, herunder fastsættelse af kontingent.
6.Behandling af indkomne forslag.
7.Behandling af indkomne forslag til DBF's repræsentantskabsmøde.
8.Valg af formand - kun på ulige år.
9.Valg af kasserer - kun på lige år.
Anja - ønsker ikke genvalg
10.Valg af 1 bestyrelsesmedlem - kun på ulige år.
Gitte Paulsen afgår uden for tur
11.Valg af 1 bestyrelsesmedlem - kun på lige år.
Kristian Hedelund - ønsker genvalg
12.Valg af 1 suppleant til bestyrelsen - hvert år.
vakant
13.Valg af 1 revisor - kun på lige år.
Lars Stoffersen - ønsker genvalg
14.Valg af 1 revisor - kun på ulige år.
15.Valg af 1 revisorsuppleant - hvert år.
Jens Rasmussen - ønsker genvalg
16.Fastsættelse af næste års mødested.
17.Eventuelt
Hvem har ret til fremmøde med stemmeret ?
Repræsentantskabet. jf. § 10.
Repræsentantskabet er DBF Nordjyllands øverste myndighed.
Repræsentantskabet består af bestyrelsen og de repræsentantskabsvalgte
udvalgsmedlemmer samt 1 (én) repræsentant fra hver klub med indtil
100 medlemmer, og derefter 1 (én) repræsentant for hver påbegyndt
100 aktive medlemmer, dog højst 3 stemmer i henhold til det pr. 1. december
opgivne medlemstal.
Repræsentanter fra B-klubber har taleret men ingen stemmeret.
Øvrige medlemmer har ret til fremmøde med taleret.