1. Der er foretaget en tilmelding, men ikke betalt - hvordan sletter jeg tilmeldingen?
Du kan annullere ordren og dermed slette tilmeldingen. Se punkt 3 for en vejledning i, hvordan man annullerer en ordre.
2. Hvordan ændrer jeg i en tilmelding?
Man kan ikke ændre i en tilmelding. Du kan annullere ordren og oprette en tilmelding på ny. Se punkt 3 for en vejledning i, hvordan man annullerer en ordre.
3. Hvordan sletter jeg en tilmelding, der er betalt?
Følg nedenstående vejledning:
1. Klik på "Turnering"
2. Vælg "Mine betalinger"
3. Find den ordre du vil have annulleret og klik "vælg"
4. Øverst vil der stå "Annuller ordre" som du skal klikke på
5. Herefter kan du vælge om du vil annullere hele ordren eller overføre nogle af tilmeldingerne til en ny ordre.
Der skal sættes "flueben" ud for dem, der skal overføres til en ny ordre.
Det er kun tilmeldinger, hvor tilmeldingsfristen IKKE er overskredet, der vil blive annulleret.
|