19. marts 2015 i klubhuset

Generalforsamling 2015

22-02-2015 23:23 |  Borup Idrætsforening, Badmintonafd. |  Allan Simonsen
Vi afholder generalforsamling i badmintonafdelingen torsdag den 19. marts 2015 kl. 19.30 i klubhuset ved Boruphallen.

Alle medlemmer og forældre til ungdomsspillere er velkomne. Kom og få et indblik i klublivet, klubbens økonomi og stil spørgsmål til bestyrelsen.

Medlemsforslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være formanden i hænde senest 8 dage før.

Referat og regnskab offentliggøres på klubbens hjemmeside under menupunktet "Om klubben/Generalforsamling".





 


Delete item?