Nogle af medaljevinderne

Borups Skovbomestre 2016

28-03-2016 22:39 |  Borup Idrætsforening, Badmintonafd. |  Allan Simonsen
Borup IF Badminton vandt 10 1. præmier og yderligere tre 2. præmier ved Skovbomesterskabet, der blev afviklet den 20. marts 2016 på hjemmebane i Borup. Der deltog knap 50 spillere i det lokale stævne, heraf 18 fra Borup. Se resultatliste og fotos fra dagen her.





 


Delete item?