Husk at bruge mundbind før og efter træning

Badminton i gang igen. Husk mundbind!

05-01-2022 21:11 |  Borup Idrætsforening, Badmintonafd. |  Allan Simonsen
Velkommen tilbage! Skoleferien er slut og dermed genoptages idrætsaktiviteterne. Som planlagt tager vi den 5. januar hul på forårssæsonen. 

Husk mundbind før/efter træning
Alle over 12 år skal igen bære mundbind eller visir, når de opholder sig på en idrætsfacilitet, herunder i idrætshaller. [Opdateret: Fra 1. februar er brug af mundbind ikke længere et krav]





 


Delete item?