Vi ses 21. marts kl. 19.30

Indkaldelse til Generalforsamling 21. marts 2024

03-03-2024 23:37 |  Borup Idrætsforening, Badmintonafd. |  Allan Simonsen
Generalforsamlingen i Borup Badminton afholdes torsdag den 21. marts 2024 kl. 19:30 på Cafétorvet v/Boruphallen. Vi opfordrer både medlemmer og ungdomsspilleres forældre til at møde op og gøre jeres mening og stemme gældende. Kom med ind i maskinrummet og hør mere om aktiviteterne i vores forening. Se vedhæftede pdf-fil med dagsorden for mødet. Indkaldelse til generalforsamling bliver også udsendt på mail til medlemmer.

Vedhæftede filer




 


Delete item?